Nagano

2017. december 28. - MarkNemeth

A Nagoya-Nagano buszút a hegyek és a csodálatos alpesi látvány miatt volt izgalmas. Nagano-ban először a Zenko-ji-t, egy híres buddhista templomegyüttest néztük meg, ahol a buddhizmus térhódításának idején a legkorábban Japánba hozott Buddha-ábrázolást tartják.

A Zenko-ji templom érdekessége a szentély alatti teljesen sötét folyosó, amelyen a látogatók végigsétálnak és a kezükkel keresik a kilincset, amely a Paradicsom kilincsét jelképezi.

A templomhoz vezető központi sétálóutca nagyon tetszett nekünk, bepillantást adott a város kellemes hangulatába. Érdekes módon szólt a zene az utcán, amit máshol Japánban nem tapasztaltunk. Nagano jóval északabbra van, mint Tsu, itt már hó is volt néhol.

Mivel későn dőlt el a hétvégi programunk, szombat reggel indultunk és egy éjszakára foglaltunk szállást az utolsó pillanatban és belefutottunk egy hihetetlen akcióba. A Nagano vasútállomás melletti négycsillagos szállodában találtunk egy szobát hihetetlenül olcsón.